Kreativno spremanje

Proleće je uvek vreme za veliko spremanje, osvežavanje prostora, odbacivanje nepotrebnih sitnica. Učenici 2.2 su dobili zadatak da pospreme svoje radne prostore i povade iz fioka sve ono čemu nije tamo mesto. Od nađenih sitnica kreirali su likovni rad. Lepili su, docrtavali kombinovali i uživali. Proleće je vreme za spremanje ali i uživanje.

ПРАВИМО ОД СТАРОГ И НЕПОТРЕБНОГ НОВО, ЛЕПО И КОРИСНО

Један од начина да се добро и смислено искористи време у овој ванредној ситуацији, када нам је и могућност кретања ограничена, је да радимо оно за шта иначе не налазимо времена. Наши ученици 5. разреда су, уз подстицај и онлајн подршку њихове наставнице ликовне културе Драгане Албијанић, то схватили, прихватили и спровели у дело. У оквиру наставне јединице “Обликовање и преобликовање употребних предмета”, од старих, непотребних кутија или од ролни тоалет папира и папирних убруса, праве разне лепе и корисне ствари попут кутијица за тајне, досаду, изазове, накит, шнале…., држаче и футроле за оловке, украсне животиње, кућице, замкове и штошта друго. Деца су упослена, развијају креативност и инвентивност, а притом праве нешто што може бити корисно не само њима, већ и целој породици. Слике које објављујемо довољно говоре саме за себе о количини љубави, воље и стрпљења које деца улажу у све ово.

Moj kruh

Ucenici 4./4 odjeljenja su se zabavili i naučili kako se peče kruh (u nedostatku kvasca neki su pekli palacinke). Po obavljenom zadatku,uživajuci u mirisu i okusu kruha koji su dijelili sa svojim ukućanima, napisali su sastavke na temu Moj kruh.

Мали савети за тренутну ситуацију

Драги наши ђаци, с обзиром на новонасталу ситуацију везано за Корона вирус пролазимо кроз једно ново искуство када учимо и дружимо се на даљину.

То је ново искуство за све нас, али као и свака ситуација, па тако и ова, нуди нам нека нова сазнања због чега можемо бити богатији.

Хајде да размислимо заједно шта се све може радити док сте у кућним условима. 🙂

Прво и најосновније, важно је да будете одговорни према себи и својим укућанима, породици, пријатељима…

То можете да урадите ако се придржавате обавезних хигијенских мера:

  • често перите руке сапуном и водом или користите средства за дезинфекцију
  • прање руку треба да траје бар 20 секунди
  • поштујте удаљеност од два метра од саговорника и других људи
  • избегавајте руковање и љубљење
  • ако кашљете или кијате, прекријте уста и нос надлактицом или папирном марамицом
  • употребљене марамице одмах баците у канту за смеће са поклопцем и оперите руке
  • често проветравајте просторије у којима боравите
  • пресвуците гардеробу у којој сте били ван куће.
  • редовно чистите своје мобилне телефоне.

Е, то је нешто што већ сви знате, али да видимо шта је то што можете још радити, а да буде и корисно и забавно? 🤔

Сада учите на нов начин и то на начин у којем сте ви већ веома вешти, сада учимо преко интернета, ТВ-е…

Верујемо да одговорно и савесно приступате својим задацима.

Шта можемо даље да урадимо, а да нам буде корисно, а  и забавно? 🤔

Да се подсетимо које су технике учења.

НАЧИН  И  УСЛОВИ  ЗА  ПОСТИЗАЊЕ
БОЉЕГ  УСПЕХА  У  УЧЕЊУ

1.  УЧИ  ВРЕМЕНСКИ   
   РАСПОРЕЂЕНО !

МАЛИ  САВЕТИ

УЧИ  ВРЕМЕНСКИ  РАСПОРЕЂЕНО

1. Учи сваки дан по мало, а не два – три дана без престанка.

2. Када планираш своје време, рачунај да ће учење нове лекције дуже трајати него понављање лекције које си већ обрадио.

3. У току учења нове лекције „награди“ себе кратким паузама (5 – 10 минута) али се за то време немој игром на телефонима или рачунару.

УЧИТИ  ГРАДИВО  У  ЦЕЛИНИ  ИЛИ  ДЕО  ПО  ДЕО ? – КОМБИНУЈ !

1. Читај градиво у целини док потпуно не схватиш његов смисао.

2. Подели градиво на целине.

3. Када све схватиш и „прорадиш“, градиво учи и понављај у целини.

УЧИ  АКТИВНО !

УЧИ РАЗМИШЉАЈУЋИ О ГРАДИВУ, КОРИСТИ СВОЈЕ ПРЕТХОДНО ЗНАЊЕ, ПОВЕЗУЈ, ПОСТАВЉАЈ СЕБИ ПИТАЊА.

А сада мало времена за игре и одмор

Сада имате више прилике да проводите време уз ваш хоби ( читање, слушање музике, оригами…). Али, да ли сте се запитали шта то ви још волите да радите, а да до сада нисте имали времена и могућности за рад са тиме? Ова ситуација вам нуди могућност да развијете неки свој нови хоби.

Које то друштвене игре волите да играте?

Имамо предлог да направите такмичења у виду квиза, пантомиме, асоцијације, игре речима и сл. са својим укућанима.

Питајте своје родитеље које су то игре коју су они играли у свом детињству и сада можете да допуњујете и размењујете игре из „прошлог“ и „садашњег“ времена.

За оне мало старије имамо предлог да уз надзор својих родитеља се окушате у кулинарству, научите да правите палачинке.

Предлог

Волели бисмо да чујемо ваша искуства и ваше предлоге како да на најбољи и најлакши начин проводите време у новонасталој ситуацији. Размењујмо наша сазнања и на тај начин будимо још бољи другари и бољи „Матковци“.

И за крај

Драги наши ђаци и на крају немојте заборавити да будете хумани и добри, као што ви и умете да будете.

Помозите вашим родитељима, бакама, декама, комшијама и пријатељима у лакшој организацији и превазилажењу тренутне ситуације.

Будите нам здрави и весели!

Pčelice, male pomoćnice

U ovim danima učenja na neuobičajen način, učenici 1.2 su pored domaćih zadataka radili i nešto kreativno. Pustili su mašti na olju. Crtali su i pravili pčelice od različitih materijala, kako bi što lepše dočekali proleće.
Roditelji su ovaj put imali priliku da se, sa decom, upuste u kreativan rad.

Evo i radova učenika 1.2, učiteljice Biljane Zrnić

Драги моји „Матковци“,

(ученици, родитељи и наставници),

Истиче прва недеља организовања наставе на даљину. Потрвдили смо заједништво и показали висок степен спремности за савестан и пожртвован рад. Најбитније нам је, да у овим тренуцима, сачувамо своје здравље и здравље својих ближњих. Потом и да мислимо једни на друге, подржавамо се међусобно и не заборавимо да је учење могуће само ако се волимо.

ИДЕМО ДАЉЕ!

Ваша учитељица/ директорица Мирјана

Dragi moji “Matkovci”,

(učenici, roditelji i nastavnici),

Protječe prvi tjedan organiziranja nastave na daljinu. Potvrdili smo zajedništvo i pokazali visok stupanj spremnosti za savjestan i požrtvovan rad. Najvažnije nam je da u ovim trenucima sačuvamo svoje zdravlje i zdravlje svojih bližnjih, a potom i da mislimo jedni na druge, podržavamo se međusobno i ne zaboravimo da je učenje moguće samo ako se volimo.

IDEMO DALJE!

Vaša učiteljica/ravnateljica
Mirjana

OBAVIJEST O UPISU DJECE U I RAZRED OSNOVNE ŠKOLE U ŠKOLSKOJ 2020/2021. GODINI

Obavještavaju se roditelji, posvojitelji, skrbnici, odnosno, tijelo skrbništva da će se zbog novonastale situacije, proglašenje izvanrednog stanja na teritoriji Republike Srbije, upis djece u I razred vršiti na drugačiji način u odnosu na prethodne godine.

Upis se vrši u periodu od 1. travnja 2020. godine do 31. svibnja 2020. godine pozivom na telefon 024-4562-573 ili 0608556002 svakog radnog dana od 8.00 do 12.00 sati.

Sve informacije mogu se dobiti na navedenim brojevima telefona.

Sva potrebna dokumenta za upis djece u prvi razred osnovne škole, pribavit će  se po službenoj dužnosti.

ravnateljica škole   Mirjana Stevanović

ОБАВЕШТЕЊЕ О УПИСУ ДЕЦЕ У I РАЗРЕД ОСНОВНЕ ШКОЛЕ У ШКОЛСКОЈ 2020/2021. ГОДИНИ

Обавештавају се родитељи, усвојиоци, старатељи, односно, орган старатељства да ће се због новонастале ситуације, проглашење ванредног стања на територији Републике Србије, упис деце у I   разред вршити на другачији начин у односу на претходне године.

Упис се врши у периоду од 1. априла 2020. године до 31. маја 2020. године позивом на телефон 024-4562-573 или 0608556002 сваког радног дана од 8.00 до 12.00 часова.

Све информације могу се добити на овим бројевима телефона.

Сва потребна документа за упис деце у први разред основне школе, прибавиће се по службеној дужности.

директор школе Мирјана Стевановић